2014

Haha, känner mig jätte tråkig. Är knappt extalterad, jag sitter typ och bara jahapp, 2014 då.
Nyårslöften:
  • Tveka mindre, göra spontana saker utan att bry mig om andras åsikter (om det inte är min familjs eller mina vänners)
  • Sluta suga på tummen (haha)
  • Satsa på bloggen! Defintivt..
  • Försöka fokusera på de positiva sakerna

Ja, det var helt enkelt det! Har ingen fin bild från igår faktiskt, hade bara en blus och jeans haha. Nyår igår var inte riktigt min grej, men det brukar vara det.. men inte igår helt enkelt!

helt bildlös, jo jag är ju superkul!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: e l i n ♡

Bra löften ju, den första har jag med! :)

Sv: Åh tack!

2014-01-04 @ 10:00:50
URL: http://elinwieslander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0