TRÄNING

Kör igång med höstträning. Vill verkligen köra! Har extra idrott varje vecka, som senast faktiskt gav resultat (träningsvärk) och sedan träna hemma, jogga etc.
Det är så sjukt mycket spar på pengar att gå ut och springa istället för att äta en Happy Meal på donken och sedan dricka en chai latte. Kan istället köpa en fin tröja eller något!
Så ja, ska verkligen försöka. Är det grått väder springer jag lite imorgon + måste verkligen göra klart NO läxa.
Mitt mål med träning är egentligen inte att bli smal, för att vara ärlig är jag redan det (inget skryt, sitter helt enkelt i generna och önskar jag var kurvigare!) utan vill ha muskler och bättre kondis.
TRÄNAR NI?
(Bilder från we<3it)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0