PÅ SENASTE...

har jag mått lite dåligt och varit trött. Jag köpte massa saker igår, men det läggs upp om någon dag.
Gör engelska läxan och nyss duschat osv, och som förlåt för min lilla paus tänkte jag ge ett grymt tips!
en sida som har massa sponsorer, som kan sponsra dig. liten som stor blogg, bara uppfyll kraven sponsoren kräver och ha en kul blogg. jag tycker detta är en skitbra tjänst, för det är liksom win-win situation.
du får något, dina läsare får tips om bra webshopar och saker och de får också något.
längtar tills jag kan använda tjänsten på riktigt.
hemsidan heter: http://www.tourn.se/
bara att kika in och kanske bli medlem om du tycker detta lät bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0