SCHOOL

Skolan ger mig ångest. För bara några månader sen skrev jag i bloggen att jag gillade skolan mer och mer, och visst det gjorde jag. Så jävla mycket, såg fram emot skolan varje dag. Någon lektion var småjobbig, men såg fram emot allt. Men nu får jag så mycket ångest, trots att jag inte ens är i samma kontinent som jag har skola i.

Jag tänker på skolan och får ångest. Mail från lärare, oj sänkte jag mig? Nej, men vafan skriv några smileysar och låtsas att allt är helt jävla fine! Jag känner sådan jävla stress, jag väljer gymnasium om ett och ett halvt år och jag får tårar för jag har ingen jävla tid alls att höja mig i ämnena, kommer jag ens in på gymnasium?

Fattar lärarna ens hur jävla ledsen man blir? De trycker ju praktiskt taget upp att man är dum i huvudet i ansiktet på en. Usch, skolan gör mig så jävla less just nu. Vill ju bara till gymnasiet, för jag gillar att plugga och lära mig. Men jag vet inte, jag bara avskyr skolan just nu.

realize already!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0