NYÅR

Faan, hur kan man inte längta till nyår? Nytt år ju!
Jag ångrar att jag inte köpte någon fin nyårsklänning, hann inte helt enkelt. Och så hittade jag väl inget särskilt fint, men jag har med mig några klänningar och discopants så något hittar jag på!
 
sequin!
 Kolla så fina kläder. Jag älskar glitter, och jag har suktat efter glitter till nyår snart 3 år i rad. Man behöver ju ej ha klänning, ha en fin glitter topp med en enkel kjol eller en enkel topp mde en fin kjol!
Annars kan man bara ha vad man känner för, det finns ju lite allt möjligt med glitter så det är enkelt att piffa upp outfiten.
Helsvart med en glitter kavaj kanske? Den lilla svarta med en glittrigt clutch? Den där glittriga hatten är hur söt som helst (jag gillar ju inte ens hattar!).
Skor förresten, vad ska man ha för skor? Jag använder ej högklackat för jag älskar sneakers och sånt, men glitter uggs för er i kalla Sverige kanske? Jaja.. måste sluta hypa glitter nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0