MYCKET TEXT OM INGENTING

Händer att bloggningen blir kass ibland. Detta är min lilla mjukstart, om några år kommer jag nog vara seriös med bloggen. Inte bara mobilbilder, bättre uppdatering osv.
Men det är inte ännu, no rush.
Imorgon ska det bli dåligt väder tydligen, chill! Ska verkligen ha en ta det lugnt dag. Har planerat dagen, den ska bli så lugn och skön.
En sådan där ta-hand-om-dig-själv dag. Perfa!
Ska städa mitt rum lite basic, ta upp grejer från golvet, lägga kläder i garderob/tvätt, packa upp väskor etc.
Sedan sortera lite, alla skolgrejer på ett ställe, måste verkligen fixa bland mina parfymer (hittar dem knappt) och sånt.
Sedan jogga lite - måste börja träna igen. Få upp kondition, bli snabbare, bli bättre, mer muskler framförallt.
Ta ett bad, fotbad. Mjuka upp fötter och så. Sedan beställa Nike Free Run! YAAAY(Eller ja, ifrån tradera men beställer väl ändå)!
Sedan plugga, repetera, läxor. Läsa lite, kolla någon film eller serieavsnitt och fixa mina tå och fingernaglar.
Skönt att komma tillbaka fräsch tills måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0