PLUGG

Jag blev Harry idag!! Tog en Caffe Mocha White (typ??) och den var såå god. Rekommenderar!

Har ej bloggat, någon märkt det? 

Men nu kör vi igen.. Kommer eventuellt slänga upp några halvfina bilder med info om vad jag gjort på sistone!
Idag var jag i alla fall i stan, lämnade in prao platser, fikade med Nikisha och Winta! Vi talade även lite om något roligt samarbete med bloggen (dock bloggar de inte.. än) och jag tror det kan bli superkul och att ni kommer gilla det! längtar tills vi har en plan över det hela. 
Imorgon ska jag försöka boka in en hälsokontroll och har inget planerat kommande dagar, utom på söndag då det blir träff med Rut (tror jag), kyrka och fotbollsträning! 
Kramar kramar blev mycket längre än jag trodde det skulle bli.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0