HÖSTSKOR

tidsinställt.. :)
Fina höstskor, för mig är Dr Martens även mina vinterskor! Så snackar lite kort om varje sko.. tehe
fall shoes
 
fall shoes by niallscake featuring flexible running shoes
 
Höga Dr Martens: De svarta högst upp, helt underbara!! Har två par, ett par låga och ett par höga och verkligen perfektion. Förutom att jag ser lite ut som Big Foot men whatever! De passar lite till allt och med ett par sockor kan de bli dina vinterskor.
Nike Free Run: Så fina, tycker de lyser upp en outfit och de passar som höstskor! Vet ej hur varma de är dock, men de borde väl funka?
Höga Converse: Personligen tycker jag vita, höga är finast till hösten men alla passar. Höga blir bäst, matchar med allt och perfa till hösten.
Primeboots: Vet inte ens varför jag gillar dom, men dom är sjukligt snygga. Men föredrar en billigare variant men har inte hittat någon än!
Hunters: Perfekta, särskilt när det regnar och så. Jag har rosa som lyser upp min outfit, men har du t.ex svarta så kan du köpa ett par snygga sockor till!

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Älskar att bära converse :) Kul att du har rosa hunters :)

sv: Japp jag hade den klänningen på midsommaren, helt otroligt och vad kul att du kom ihåg det :D Tack!

Svar: Jag med tehe, så himla perfekta skor! Jodu, det var en fin klänning!
sera -

2013-09-25 @ 14:58:27
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: ♥ Elsa ♥

Svar: Ellehur!! :D
Vilken är din favorit av dom 2 jag länkade?

2013-09-25 @ 16:30:48
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

ååh älskar dr martens!

Svar: Jag meed!
sera -

2013-09-25 @ 17:01:30
URL: http://glossfashion.com/byfia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0