VILODAG??

Åh imorgon blir det en upptagen dag. Ska även äta ännu mer tårta, tredje dagen i rad kommer snart tröttna 😌😌
Men här är iaf morgondagens planer..
- mitt rum är typ äckligt - rent kaos! så ska städa rejält.
- skall fixa mina naglar, känns som att det behövs lite uppfräschning.
- duscha mig ordentligt!! 
- göra läxor.. och repetera en massa. 
- göra inlägg om mina presenter 
- och så planera tävlingen som snart kommer upp! några sminkgrejer (nya) lottas ut. 
hoppas era 11 minuter av 5 oktober blir fina! x



Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så jätte mycket! Finns på gymgrossisten om du är sugen på dom ;)

Postat av: Evelina

Lycka till med allt :)

2013-10-06 @ 12:53:53
URL: http://evelinamarias.wordpress.com
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Låter som att du kommer få en ganska lugn och skön dag idag :)

2013-10-06 @ 13:30:55
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0