2013

Hur har ditt 2013 varit? 
Bra och dåligt!
Tror du att år 2014 kommer blir bättre?  Nej, haha. Eller kommer förhoppningsvis må bätter, men typ inget speciellt som händer 2014!
   
Blev du kär i år? 
Nej, men är fortfarande kär sedan 2012.. haha!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nää, inte vad jag kommer på faktiskt.. köade till Janoskians? lol
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
8 maj, kommer ej ihåg fler haha! Men är mera.. men vet ej vilket datum de var. 27 maj också.

Vad är din största framgång 2013? 
Min röst, jag vet inte? Förut plågades alla av den och nu får jag komplimanger så ja, min röst antar jag.
  

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, ben & jerry och typ Dr Martens/andra kläder. Tehe

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Cup song och Jailhouse Rock hahah.
  

Har du haft ett förhållande under 2013?  Noo, förutom med vänner såklart.

Bästa köpet?  Alla skor jag köpt, vans, Nike free run, Docs.. tehe jag gillar skor! Och ett par Levi's jeans, fy vad jag älskar dom.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?  Mina friends och musik.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?  Köpte Docs. HAHAH, mycket snack om dem. Sedan dagen innan fick jag världens bästa fekke!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om jag hade fortsatt gå till kuratorn efter lovet och gjort mer spontana grejer, inte tvekat så mycket. Kanske TÄNKT lite också.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kör! Skit i vad andra tycker, om de inte är vänner eller familj. Att forsätta vara självständig, och bråka mindre.
       
 
Jaa, tagga 2014 nu va? :D

Kommentarer
Postat av: Amina Dahlgren

håller med ditt "motto" till 2014, GO girl!

2014-01-05 @ 19:37:38
URL: http://amicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0